Ey tja!

Publicerad 2011-02-03 19:01:19 i

WIHO! Nu kör vi igen, nu är skiten borta!! Okej..
Idag vaknade jag 7 då fixade jag mig och allting. Sen gick jag till skolan med Jessika 8.10.....
Vi började 8.20 då hade vi No det var skit tråkigt.. Sen hade vi Engelska det var ganska roligt, eller aa lite kul. Sen hade jag,Jessika & Linnea Svenska i 20min sen var vi tvunga och gå. Vi gick 10.50 då gick vi till lunchen där var Maria,Fadime,Emma,Tove & Linda. Då åt vi mat, sen gick vi till stationen och väntade på Tobbe & Praktikanterna. Sen kom dom, då tog vi tåget till Tumba och sedan gick vi till Idrottshuset. Där körde vi Skol-DM i Fotboll. Första matchen var mot Storvretsskolan den vann vi med 1-0 Jessika gjorde målet. Andra matchen var mot Tunaskolan den torskade vi med 3-1 jag gjorde målet. Efter det snackade vi lite i omklädningsrummet, sen tog vi bussen hem.. När jag kom hem badade jag sen duschade jag.. Är så jäkla trött.. När jag är klar med det här tror jag att jag ska sova...
Puss!♥

Green..

Utan dina andetag-Kent

Jessika älskar Curry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela