5 dagar kvar!

Publicerad 2011-12-19 14:30:34 i

Hejhejhejhejhej! :D
Idag vaknade jag 8 vi började 9:30 först hade vi ''mentor-stunden''.. ;) Sen städade vi mest skolan, eller våra skåp. :P 11:00 åt vi lunch sen gick vi till Eklidshallen och där hade vi samling 11:45 då hade vi Julklappsleken! Hahah så jäkla roligt det är! :D Vid 12:30 slutade vi då gick jag, Jessika & Henrik till 713 och tog den hem. Kom hem ungefär 12:50. Nu sitter jag och lyssnar på några på skype, pallar verkligen öppna min käft! :P Idag har jag träning också!
Vi hörs senare!! :D
Tjingeling!♥
Min fina vän!! :D
Hahahahahah :P
Söt! ;)
tend et jus åk lot de brina!
My eye!
Julafton på lördag ! :D
Merry Christmas!
-.-'
ÅÅÅÅH JULKALENDERN! :) :) :)
SÅ FUL HAHAHAHAHAHAHHAAH JA DÖR! :D
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela