Chill torsdag!

Publicerad 2011-12-15 16:52:03 i

Hello sötnosar!♥
Idag började vi 9, jag och Jessika kom typ 9.20. :P Då satt våran lärare och läste något hahaha. Så jävla roligt för det kom en låt i ''sagan'' och hon visste inte att det var en sång så hon pratade låten, om ni fattar hon ba: ''Hej, tomtegubbar, slå i glasen och låt oss lustiga vara!'' HAhahaha så jävla roligt! :D Efter det skrev jag, Amanda, Narre & Jessika en julspökhistoria haha. ;) Sen var det lunch, julbord. Drack julmust idag, haha jag som inte gillar det, men höll för näsan när ja drack :P Sen tittade vi på film i Aulan, ''Holes'' vi har ju läst boken ''Ett hål om dagen'' kolla på filmen, asså den var grymt bra! :) Sen fick vi 8or en utskällning av våra lärare osv osv osv. Nu gör jag ingenting, lyssnar på ''Mange Bjuder!'' Vi hörs senare! :D
Pussar!♥
Till lunchen, haha dör typ! :D
Dricka must, bosse bjuder! :P
Va du är söt, min kära lilla ponny!♥
:D ♥
Aulan bre!
roligt!
Hey Baby!♥
I♥MY MAC!
Älskling!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela