ÅH! Visst är Amanda bäst? :D

Publicerad 2011-12-06 18:44:14 i

Åh älskar dig verkligen Amanda! Tack ska du ha sötnos!♥
Back to inlägget!
Idag hade vi Matte, Idrott & Elevensval efter lunchen. På idrotten gjorde vi kullerbyttor och sånt :D. Haha skit tråkigt! Men på elevensval spelade jag lite innebandy. Sen satt jag, Maja, Ida, Mi & Matilda inne i Tobbes rum och där skulle vi äta mackor fast sen insåg vi att det var möggel på dom... Hahahah fyfan:D ! Sen tog jag bussen hem med Lina! Nu sitter jag och snackar skype med några!
Pussssssssar!♥
Lina!
Linnea!
Haha Linnea!
HAHA Linnea!
HAHAHAH
MÖGEL MACKAN :(
Narre!
Linas rumpa!
Äckel Lina!!!!

Kommentarer

Postat av: amanda :)

Publicerad 2011-12-06 20:38:28

hihi varsegod <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela