WAWAWAWAAAAAAAAAAAA !

Publicerad 2011-08-30 21:55:44 i

Tjena tjaaba!
Idag började vi 8.10 då kollade vi klart på filmen (Säg att du älskar mig). Filmen var grymt bra, ska lätt se den igen! Sista lektionen blev Idrott för vi hade ingen Elevensval annars skulle vi slutat 15.35 typ. Men ist slutade vi 13.45 typ. Efter skolan gick jag hem, när jag kom hem gjorde jag typ inget haha. Kollade på tv och sen bytte jag om. Vid 16.00 gick jag ner till Stationen och där mötte jag Becca, Linnea, Angelica, Johanna & Sarah. På Stuvsta Station mötte vi Elin. Då gick vi till ip och där hade vi träning. Mysigt att det började regna haha eller inte. Haha allt mitt smink försvann, efter träningen skjusade vi hem Johanna, Elin & Angelica. När jag kom hem frös jag ihjäl så hoppade in i duschen på en gång. Sen åkte pappa iväg på fotbolls träning då gjorde jag inget. Och nu lyssnar jag på musik och ska snart börja torka mitt hår och sånt.. Imorgon börjar vi 9.10 så kommer vakna 1tim senare. Jaja, men vi hörs väl imorgon eeefter min match!
PUSSS!

En bild från the movie! ( Säg att du älskar mig )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela