Var i skolan i 2tim!

Publicerad 2011-08-31 23:35:06 i

Yo brother from another mother!
Idag började vi 9.10 med Idrott då satt jag & Jessika och tittade på sen hade vi Svenska/Engelska med Petra och sen lunch. Efter lunchen ringde jag pappa och sa att jag hade ont i huvudet så fick gå hem. Kom hem typ 11.20 då gjorde jag inte så mycket titta lite på tv. Och sen gick jag och la mig i sängen och somnade, sov i ungefär 2tim. Sen satt jag vid datan och sen knackade det på dörren då skulle jag öppna. Personen utanför dörren stod och höll för ''hålet'' så jag blev livrädd, sen hör jag nycklar och ''sätts in i dörren'' och sen öppnas dörren, så står min pappa där-.-' Fan jag blev sur på han, och han bara garvade. Sen typ 16.45 började jag gå ner till stationen sakta som fan. Vilket inte var bra, missade tåget preciiiiis. Men tur va att Angelica inte hade åkt hemifrån ännu så frågade om skjus så dom kom och hämtade mig i centrum. Då samlades vi i omklädningsrummet och sen värmde vi upp sen körde vi match mot Täby F96 elit. Vann med 2-1 grymt bra. Men ska typ försöka sova snart, vi hörs imorgon.
Pussar på rumpan!

''nyvaken'' tjej hade tråååkigt.

Kommentarer

Postat av: Antonia "Anti(Biotika)" West/ Chiquitalover

Publicerad 2011-09-17 23:11:53

Sv: Varsågod Sara <3 Men det var fortfarande så lite <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela