Huddinge, Stuvsta, Huddinge, Tullinge, Kungsan & Tullinge!

Publicerad 2011-08-18 23:26:13 i

Hallå däär!
Idag mötte jag Jessika typ 11.40 då gick vi ner till centrum och fixade några nyklar och sen växlade vi pengar. Sen tog vi 12.11 tåget till Huddinge och där mötte vi Ida, då gick vi runt lite i Huddinge C och sen tog vi tåget till Stuvsta och gick hem till Ida. Hos Ida käkade vi och typ snackade lite sen cyklade vi till ip och spelade lite fotboll, sen cyklade vi hem typ 16.30. När vi kom tillbaks till Ida så var vi bara där en liten stund, sen gick jag & Jessika till tåget och tog det till Huddinge. Och där köpte Jessika några saker sen tog vi tåget hem. Och sen bussen hem, när jag kom hem åt jag, strax efter det gick jag hem till Jessika typ 18.45. Sen gick vi ner till tåget ungefär 19.25 och tog det till tc och där mötte vi Maja & Emma. Då stod vi bara och lyssna på musik, haha. Sen drog dom hem, då gick vi och träffade Maria sen gick vi till Kungsan och på ung träffade vi Elin, Linda & Isabell. Då stod vi vid dom ett tag och diggade musiken. Sen gick vi till tc och sa hejdå till dom för dom tar ju tåget mot Märsta och vi mot Södertälje.. Aja sen hoppade vi på tåget, och sen tog vi 22.14 bussen hem. När jag kom hem gjorde jag iiinget, sitter och bloggar nu & smsar. Har skaffat en ny kompis idag, Viktor heter han.♥ Men vi hörs imorgon alla snyggingar!
Pussaaaar!

Jessika i dörren! :p

Sötnosen Ida! :)

Denna cyklade Jessika med till ip. (hoppas ingen såg oss på vägen)

togs förra tisdagen..


Bloggade inte igår, datan var cp! Men kan ju säga att matchen mellan Stuvsta och Aspudden blev ju 1-1!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela