Träningsmatch!

Publicerad 2011-08-11 18:53:27 i

Hejsan!
Idag vaknade jag 12.30 då låg jag kvar i sängen till typ 12.50 sen åt jag lunch(?) Sen bytte jag om till fotbolls kläder och sen typ 13.40 skjusade mamma & pappa mig till Stuvsta IP och först hade vi samling och sen värmde vi upp och sen spelade vi match, mot Lidingö! Vann den matchen med 4-0, jag gjorde en assist. Nästa onsdag får jag vara med dom igen och matchen idag var bara en träningsmatch men matchen nästa onsdag är Sanktan, F95 div3! Den matchen spelar vi emot Aspudden i Stuvsta. Sen efter matchen åkte vi och handla och sen kom vi hem, ska hoppa in i duschen nu när jag har bloggat. Efter matchen så hämtade pappa en lapp som man ska skriva på och jag ska börja i Stuvsta! :D Stuvsta kör i F96 Elit & F95 div3 ! Men nu ska jag hoppa in i duschen så hörs vi imorgon! Eller senare idag!!
Puss!





Stuvsta, Playboy & Justin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela