Träning jao!

Publicerad 2011-08-05 01:08:35 i

Hejsan hoppsan!
Idag vakande jag 14.00 låg kvar i sängen till 15.30 typ. Sen åt jag och sen fixade jag mig. Alltså klädde på mig och satte upp håret och packade ner mina fotbolls saker. Sen gick jag ner till tåget, ungefär 16.30. Jag & Angelica stod och vänta på Linnea, sen när hon kom då kom tåget. Då tog vi det till Stuvsta Station. Sen gick vi till IP och där hade vi träning! Sen kom min mamma och hämtade mig & Linnea då åkte vi och lämna Linnea, sen åkte vi till Brantan och hämtade pappa som hade sprungit. Sen åkte vi hem och åt mat och sen duschade jag, sen råkade jag somna.. Sov till typ 21.30 och nu sitter jag här vid datan och hoppas jag kommer somna inatt.. Men ska iaf sätta på en film nu och sen sova. Vi höres imorgon!
Puss!

En match när vi mötte Sörskogen..

When u smile, i smile! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela