ouuut

Publicerad 2011-08-02 01:15:09 i

Tjena igen assååå..
När vi hade varit hos Jessika en liten stund så gick vi ut och gungade, haha låter inte så roligt. Men det var det! Sen mötte vi, Maria. Då gick vi till Norrskensbacken och där träffade vi Tobbe, Rasse & Emil då satt vi med dom vid några pengar och typ bara snackade och hade det skit roligt, veeeerkligen.... Vid typ 22 gick jag hemåt.. När jag kom hem gjorde jag tyvärr ingenting, utan gick till mitt rum och satte på tvn och datan! Nu bloggar jag det sista för idag och sen går jag och lägger mig! Eftersom att jag somnade 7.30 och vaknade 10.30. Så..
Puss & Godnatt♥

Boost!

Persika!

Jessika sköt iväg ett äpple! :P

♥Facebook♥

Ken & Barbie! ♥

hahahaha..

Persika & Mango!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela