Kusin Nike is hereeeeeeeeeee!

Publicerad 2011-08-08 22:50:24 i

Hellooo!
Idag vaknade jag 10.45 fast jag gick och åt frukost 11.40 typ. Sen åkte vi hem till min moster Malin & Peter. Och där var Gustaf, Tuva & Nora, mina kusiner. Då var vi med dom lite och Gustafs kompis var också där. Sen åkte vi och handlade typ 15.00 och sen åkte vi hem. När jag kom hem satt jag lite vid datan och sen bytte jag om och sånt.. Mötte Becca & Linnea vid stationen 17.17 eller något. Då tog vi 17.26 tåget till Stuvsta och hade träning, vi har ca 21/22 st på träning, skit många! Asså vi var 10 förra veckan. Sen kom mamma och hämtade oss och sen åkte vi hem. När jag kom hem var kusin Nike här haha. Sen hoppade jag in i duschen och nu sitter vi i min säng och tittar på Katten i Hatten haha men hon sover, ska byta till Sex And The City. Imorgon ska jag till grönan med Mamma, Pappa, Syster & Nike för deras skull... Men vi hörs !!!
pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela