Jaja!

Publicerad 2011-08-09 22:12:23 i

Tjena tjena!
Idag väckte Nike mig kl 8 och då satte jag på en film och sen låg jag i sängen och försökte somna om, men det gick inte.. Sen åt vi frukost och sen fixade vi oss, strax där efter åkte vi till Grönan. Vi började åka alla ''bebis saker'' eller vad man ska säga, för Nikes skull.. Och sen gick vi över till andra sidan och åkte ''Vilda Musen'' haha jag fick sitta brevid Nike längstfram och det såg ut som hon skulle dö och första nedförsbacken så sa hon: mamma... Haha så söt! Sen någon gång så åkte vi det nya ''Blåa Tåget'' och när man kommer ut där ''i mitten'' så är det en sak som nuddar något i ryggen(typ inbyggd i tåget) och jag skrek: DET VAR NÅGON SOM NUDDADE MIN RYGG! haha skit pinsamt! Sen någon gång åkte vi hem, är skit trött! Nike har redan somnat. Men ska ta bort mitt smink så småningom och sen sova. Men vi hörs imorgon!
Puss!

today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela