SEMA SEMA, GE OSS EN SÅNG!

Publicerad 2011-04-18 23:56:34 i

Tjaaaaaaa! Idag vaknade jag 10 typ. Då satt jag vid datan senare började jag fixa mig. Vid 16 gick jag ner till station där mötte jag Maja, Clas, Niklas & Linus. Då tog vi tåget till söder, sen gick vi och åt sen satt vi där på medis i ca 1tim. Sen startade tåget då gick vi i det, fick massa fina bilder laddar upp dom imorgon för bloggar från luren. Det var Bajen - Landskrona. Bajen vann med 2-1 fett härligt, min röst är lite borta haha. FAn va kul det var, sjöng i tåget och på matchen typ hela tiden :D nu ska jag iaf gå och sova eller något.. Puss & godnatt! 8hearts;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela