P Å S K C U P E N !

Publicerad 2011-04-24 22:26:13 i

Tjeeeena!
Idag vaknade jag 8 typ sen fixade jag mig och allting. Typ 9.05 gick jag hem till Jessika & Maria då åkte vi ner till hallen och hade samling sen spelade vi första matchen mot Tumba och den matchen vann vi med 1-0 bara. Sen tittade vi på andra matcher, sen kom Danne & Rikard då tittade vi på en Bele match med dom, asså Olivia också. Sen hade vi samling, 15.15 mötte vi Tungelsta och den matchen vann vi med 2-1. Sen så åt vi lite mat och sånt sen hade vi samling, 18.30 började sista matchen mot Tyresö, den matchen vann vi med 6-0. Så bra! Sen åkte jag hem och duschade, stod och duschade i typ 1tim ;o Imorgon tar jag och Maria 10.07 bussen för att se Tumba-Bele. Nu tror jag att jag ska gå och sova eller något.
Puss!♥

världens bästa girls♥
robbanZsaraholivajessikajagemmamariaclas
linneastinadeniseamandasandraamanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela