Osäker på vilken onepiece....

Publicerad 2011-04-30 23:29:12 i

Haha tja!
Jag gick ut tillslut. Alexandra, Sandra, Denise & Jessika kom hem och hämtade mig.. Då gick vi upp till tullingeberg och tittade lite på brasan och värmde oss. Sen gick vi till kompisgungan då kom det lite roligt folk. Lukas, Chester, Adam, Martin Polack & Hampus. Dom gjorde typ så att larmet gick i skolan så vi gick därifrån. Sen gick vi till Jessika & Maria och klappa deras katt ;) Sen typ 22.50 gick jag hem. Nu sitter jag och letar efter en onepiece asså jag är jävligt osäker om jag ska köpa den där rosa eller om jag ska köpa en stars and stripes.. Aja vi får väl se vad det blir...
Puss så länge!

Kommentarer

Postat av: Antonia West/ Chiquitalover

Publicerad 2011-05-01 17:07:47

Fin bild :D Men du syftar väl inte på Lukas i 7A?

Postat av: Sara

Publicerad 2011-05-01 17:46:07

Tagen från google.. tyvärr..

Nej, Lukas i 6an :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela