Bowling med Selected

Publicerad 2011-04-12 21:42:50 i

Tjeeena!
Idag var jag ju i skolan, som vanligt. Efter skolan åkte jag hem till Jessika & Maria, sen var jag hos dom ett tag. 17.00 tror jag att klockan var, då kom Olivia & Robban och hämtade oss, sen åkte vi till Heron och bowlade med Selected laget. 5 från Älvsjö, 7 från Tullinge, 2 från Huddinge & 2 från Örby. Jag bowlade med Sara(tullinge), Alex(örby), Elise(älvsjö) & Ida(huddinge). Jag vann, höhö. Fast inte om man räknar med alla, då kom jag 2a, typ. Sen åt vi på någon resturang. Sen gick jag & Maria ut och lekte i lekparken, sen väntade vi tills alla hade åkt, sen åkte vi hem. Nu sitter jag och tittar på Deppan, snart om 20min är det Big Brother, nice.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela