ZLATAN!

Publicerad 2010-09-03 19:19:57 i

Tjaba! Idag mötte jag Jessika & Maria vid tjugo i nio, då gick vi till skolan.. Först hade vi musik,no,lunch,matte & so .. Vi fick sluta två idag för att vi sket i rasten och började på en gång, då slutade vi två!
då gick jag och jessika till torget sen gick vi till bussen vid stationen , då kom maria sen kom micha  !
då snackade vi lite, sen tog vi bussen hem! då hoppade rosen & marcus på bussen, sen klev jag av, haha intressant?
Jag & Jessika gick hem till mig då gjorde vi pannkakor! mums! :D
Sen satt vi vid datan och gjorde yes/no på facebook, hahah de va fett kuligt! :P
Sen gick hon hem då käkade jag middag sen nu sitter jag vid datan och lyssnar på justin bieber & snackar me någon på fb:)
Aja, någon som ska se Zlatan ikväll.. OM TYP TJUGO MINUTER!!!!!!!!!!! :O ?
Ojj!! nu msåte jag snabba på lite!
aja,

puss<3

Maja & Tilla! :)

Hahah Demi ! xd

Maja,Tilla & Demi :)

Lina :)

Linnea :)

jag & Jessika :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela