Fredag- En vecka kvar!

Publicerad 2010-09-10 22:34:54 i

Hejsan alla underbara!
Idag försov jag mig till halv nio. Då fixade jag mig och sånt. Sen kom Jessika & Maria hem till mig.
Sen vid tio gick vi till skolan. Vi kom till andra lektionen, missade musiken..
Först hade vi No,Matte,Lunch & So. Sen gick jag och Jessika till bussen och tog den hem.
När jag kom hem åt jag några mackor. Sen vid kvart över tre var jag med Jessika. Då gick vi till Linnea och hämtade en jacka. Sen skulle jag hem. För jag följde med Emma & Pappa till stallet. Då red Emma. Sen efter åkte vi till willys och handlade. Då träffade jag Amanda & Felicia! :D
Då snackade jag med dom lite. Sen åkte vi hem. Då käkade jag middag. Sen satt jag vid datan sen kom Amanda,Felicia & Jessika. Då var jag med dom en liten stund. Sen gick jag hem. Nu sitter jag här vid datan och snackar med en skit göllig & het person på msn! :D<3
Imorgon ska jag spela fotbollsmatch.. för väl se hur det går (?)
Puss & Kram! ♥

Ida ****** Barn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela