BILDBOMB

Publicerad 2010-09-30 21:24:48 i

Tjo, pallar inte blogga! Men kan iaf säga att vi hade halvdag idag! Och hade bara 3 lektioner.. Eller vi gick typ inte på SO'n .. :P
Först hade vi NO , SO sen Matte!
Sen åkte jag hem..Sen vid två gick jag & jessika ner t centrum köpte klubba & x-ray! :D
Sen var vi på brantan och chillade, sen var det träning!
PUSS!

Jag & Demi <3

Foto : Sara Johansson

Foto : Sara Johansson

HAHAHAHAHAHAHAHAH!

Lina surpuppa! :)

HÖHÖ!

HÖHÖ

Foto : Sara Johansson

Födelsedags barnet! Grattis Matilda! :D

Foto : Sara Johansson

Foto : Sara Johansson

Foto : Sara Johansson

Mitt knark!

Haha! :P

Tullinge! <3

Mums!

Jessika & Jag! :)

Min klubbish ! xd

jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela