Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot !

Publicerad 2010-10-05 21:43:57 i

Hej,nu tänker jag blogga om idag..
Idag vaknade jag vid tio över sju, då sminkaade jag mig till halv. Då plattade jag håret till kvart i  , sen käkade jag frukost & klädde på mig.. Sen mötte jag tilla & maja vid 5/10 över ..
Först så hade vi hål timme -.-' För att våran lärare ammar *vabbar*
Sen hade vi spanska , det var lite chill. slutade 5min tidigare *wiho*
Sen hade vi so.. då gick vi t nya datasalen och våran lärare ser inte vad vi gör på datorerna , så vi var inne på facebook & bilddagboken xd
Sen hade vi lunch....................................................................................
Sen hade vi no, haha världens roligaste lektion, haha jessika ramlade och allting! vi garvade typ hela lektionen, sen fick vi våran lärare att garva! HAHA!
Sen hade vi ''engelska'' våran lärare var inte där, så vi var där inne och ''JOBBADE''
Alla höll på å göra pappersflygplan och allting.. jag dunkade musik (a)
Sen slutade vi halv! då gick vi t stationen, eller vi tog bussen där ifrån! hem!
När jag kom hem chillade jag vid datan, sen bytte jag om och käka.
Sen mötte jag jessika fem i halv fem, då gick vi t centrum jag köpte en x-ray och klubbor (a)
Sen gick vi t bussen och åkte t brantan!
Blir så jävla arg på dej din lilla f*tta ! jävla idiot jävel! :@
AJA ! sen lacka vi lite på den där jävlen ! sen körde vi ltite fotboll där ,sen var vi i hockey hallen (a) haha
Nu orkar jag tyvär inte blogga längre ! för nu blev jag arg på HAN! IDIOT! -.-'
PUSS ! :@

Jag & Jessika <3


Haha jag böjer mig ner? xd

Mina foppisar (a) och jessikas freddies (a) hah

Jessika & jag <3

Jessika & Jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela