Ute Ute Ute Ute Ute

Publicerad 2010-10-18 21:48:47 i

Hej hopp gummisnopp!
Idag har jag varit i skolan, lalalal!
Efter skolan åkte jag hem till jessika&maria!
Jag & Jessika gifte oss! :D Så nu har jag en MAN !
Sen kom Gabbe,Oliver,Chester & Danne!
Då gick vi typ och sen gick vi t handlarn och köpte powerking! (y)
Sen gick vi t ngt dagis och var där sen kom musse & adam. Då var vi med dom också, sen åkte gabbe & danne hem! ;)
Sen gick chester & oliver hem.. sen efter stund gick musse hem..
Då var vi med adam en liten stund, sen gick vi hem och käka å allting, sen gick jag ut med Maria,Jessika & Adam! :)
Sen vid tio i nio gick jag hem!
Och nu sitter jag här och bloggar och ''tittar'' på csi! haha :P
Men nu ska jag tvätta bort sminket och fixa mig och allting, och lägga mig i sängen!
Puss!

Erik bakom mig ;)

Hår ;)

jag

jag

Min man! :*

Visst är den snygg? (a)

me

jag

jag & jessika<3

Min man ! :*

Gabbe :)

Maria <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela