JAG ÄR SKIIIIIIIT KÄR ! :D

Publicerad 2010-10-14 21:24:30 i

Tja, idag slutade vi 11 , cok nice ! (y) Sen gick jag t stationen och tog 723.an hihi satt själv på bussen sen kom Hanna, då åkte vi hem tsm!
När jag kom hem var jag med min underbara pappa! (a)
Sen vid ett åkte han t jobbet, han kommer väl hem vid 01 inatt :(?
Idag har jag väl inte gjort så mycket, suttit lite vid datan och så..
Sen käkade jag mat, och nu sitter jag här och letar efter snygga jackor (a) !
Hittar skit snygga jackor, får väl se om jag åker och ''kanske'' köper en på söndag..
Imorgon är det tydligen fredag.. Får väl se vad som händer då.. Eller skola först.. Phaha!
En fråga behöver man glasögon om man ser suddigt?
Jag ser skit suddigt, jobbigt som fan! :(

Jesper :)

PHAHA !

:D !


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela