STJÄRNFALL ! :D

Publicerad 2010-10-10 22:40:26 i

Tjo , idag har jag spelat innebandy match mot Nynäshamn vi vann med 5-1 det var en från N.. som spydde, så jäkla äckligt:o
Sen åkte jag hem och typ gjorde inget ,duschade & fixade mitt rum sen fixade jag mig .. Sen kom Jessika, då gick vi ut sen gick vi t handlarn och köpte en powerking (a) sen gick vi hem å käkade sen gick jag ut igen, vi gick t handlarn å köpte en till powerking ! Sen  träffa vi Marcus,Gabbe,Tim& Chester .. Fast Marcus tog bussen som kom..
Men då chillade vi med Chester,Gabbe & Tim
Och tyvär pallar jag inte blogga mera (a)
Pussssssssssssssssssss! :*

Gabbe,Jessika & Maria <3

Chester ! :D

JAG OCH CHESTER SÅG ETT STJÄRNFALL IDAG! SÅÅ JÄVLA COOLT , HAR ALDRIG SETT ETT STJRÄNFALL FÖRUT , HERREGUD VA COOLT DE VA! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela