Färgat håret , fifan! :D

Publicerad 2010-10-17 22:27:36 i

Tja! Idag vaknade jag 11 då käkade jag frukost och sånt.. Sen åkte jag till Stadium med Mamma & emma!
Där letade vi efter jacka , men hittade ingen :(
Då åkte vi t skärholmen och tittade på stadium där, då hittade jag en jacka, så den köpte jag! 

Sen åkte vi t willys, då köpte jag två hårfärger!
sen när vi kom hem så gjorde mamma mat, då käkade vi sen efter maten gick jag t jessika &maria och färgade mitt hår! :D
BRUNT !
Sen gick vi ut med Chester,Oliver & Gabbe!
Sen mötte vi Jesper & Adam :)
Jag drog in vid nio.. Sen nu sitter jag vid datan
Ska nog tvätta bort.. Nej juste! Jga har inget smink på mig idag, fan va skönt!
Men nu tror jag nog att jag ska stänga av datan och sätta på någon film , fan va mysigt!
Haha kommer säkert skrika imorgon när jag vaknar och inte känna igen mitt hår, phaha!
Puss & Godnatt! <3

Mohahah! :D

:D


:D

-tunga'-

Nya sara! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela