Amanda!

Publicerad 2010-10-11 20:34:01 i

Tja coolingar!
Idag vaknade jag typ sju, då sminakde jag mig & fixade mig å allting, sen mötte jag Jessika.
Först hade vi Idott, Svenska,Lunch,Bild & So !
Sen gick jag & amanda hem t mig då käkade vi lite, sen tittade vi på ''The last house on the left''
(Y)
Sen gick vi upp på mitt rum å satt vid datan, sen hittade Amanda ett ''jätte'' bra pogram på 1an om fåglar(?) hahahah
Sen vid typ 19.15 åkte hon hem, då käkade jag middag, sen kollade jag på Paradise Hotell, grymt bra! (Y)
Nu vet jag inte vad jag ska göra (a), ska typ tvätta bort sminket å lägga mig i sängen kanske ? ;)
Vi hörs imorgon, puss! :)

SÖTNOS! <3

jag

Denna bild bjuder jag också på, fast den togs för länge sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela