30års fest , phaha!

Publicerad 2010-10-16 22:26:33 i

Tjenare!
Idag vaknade jag 7.45 då fixade mig lite och sånt.. Sen åkte vi t samligen, sen åkte vi t Täby.. Då var det match!
Täby - Tullinge , vi förlora.. Vi spelade i en jävla håla där det inte fans någon teckning(?)
Sug!
Täby vann över Åkersberga med 9-0 och vi förlorade mot Täby med 3-2 så.. Vi får väl se hur det blir mot Åkersberga.. (a)
Sen åkte vi t WILLys och shoppa, haha nä.. Men typ mamma sprang in och handlade något.. Sen åkte vi hem då hoppa jag in i duschen och sen fixade jag mig och allting.. Sen satt jag lite vid datan..
Vid fyra gick vi t mormor & morfar och mötte hela släkten typ.. Sen gick vi in t min mosters fest..
Det bara kom å kom personer, hela tiden! vi blev typ 40-50 pers..
Sen vid typ 20.15 så spydde min kusin, hon låg i sin vagn och spydde och spydde.. Sen såg min moster det så hon tog henne över vagnen då spydde hon på golvet.. Jag fick kvälningar! ;o usch!
Stackars liten...Hon var typ mag sjuk.. Eller så var det för att hon hade proppat i sig ostbollar & snurrat som fan vid musiken, haha!
Sen vid kvart i åtta gick vi hem! Då satt jag och mamma på en film ENSAM HEMMA! :D
Men jag pallade inte se klart hela.. Så nu sitter jag här ist , när jag e klar ska jag gå och sussa & tvätta bort sminket!
Vi hörs imorgon, puss!

Idag hade jag min rööösa jacka!
Haha eftersom jag nämnde ordet rosa,, haha jag & min kusin gustaf bestämde att vi ska färga håret rosa, haha!

Jag lägger inte ut fler bilder, för dom bilderna är på min släkt, och lägger tyvär inte ut bilder på min släkt hära på bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela