andra skoldagen.

Publicerad 2010-11-09 16:20:03 i

Tja! Idag var det ju andra skoldagen, det gick ganska fort! Eller vi började med svenska,spanska&no .. vi skulle igentligen ha svenska som sista men birrrrigitta var inte där. Så då satt jag,maria & mi och snackade lite med christina! :)
Sen gick jag och maria till centrum där köpte jag en redbull som ger viiingar, haha!
Sen gick vi t stationen och där var Petra & Freja, då tog alla vi bussen hem tillsammans.
När jag kom hem gick jag direkt upp till datan. Nu sitter jag och chattar med Denise & Olivia om lite privata saker!
Hihi, puss!

Maria & Amanda!

Cooolingar! Jonte,Hampus(som inte syns & Matte!

Jonte, hampus & matte!

SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! :D :D :D :D :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela