svart hårig !

Publicerad 2010-11-03 22:48:08 i

Hej hopp gummisnopp!
Idag vaknade jag .. hmm? Ingen aning, typ åtta? Vid halv nio åkte vi nånstans, asså ni behöver tyvär inte veta allt..
Eftersom att jag inte hade käkat frukost så åkte vi t donken vid kvart i tio , så vi köpte en macka! (a)
Sen lämnade pappa mig i Tumba, hos Malin. Då passade jag Tuva & Nora ( 1år & 6veckor ) för att Malin (moster) skulle städa :P
Haha ! Sen vaknade Gustaf (15år) då tittade jag på en riktigt äcklig film med honom, sen tränade Malin då var jag tvungen att hålla i Nora :) Så söt!
Sen vid 1 åkte vi till Kassmyra och hämtade Nike (6år) sen åkte vi t Tullinge, till min gamla lärare Karin. Phaha!
Hon har nyss fått ett barn , så det var väl drf.. Sen åkte vi hem efter 1tim / 2tim ?
Sen åkte vi hem t Malin igen.. Då färgade hon mitt hår, så nu har jag mööörkare hår! Typ som svart! ;)
Sen käka vi mat.. Sen kom Helene, Jocke & Linn!! Då lämnade dom saker t Nike för hon skulle sova där, och sen fick jag skjus hem utav dom, kom hem vid kvart i åtta :)
Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart sätta på en film Nu är det jul igen 2 , cok bra! (y)
Puss nallepuh!

Bjuder på en otroligt gammal bild på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela