illamående... :S

Publicerad 2010-11-18 21:35:59 i

Tjaa alla! Är så hära typ på sjuukt bra humör just nu, fast nae...
Jag mår sjukt illa och huvet dunkar osv..Sämst! Imorgon är det ju fredag , man jag ju fan heller bli sjuk till helgen? Och i helgen är det sjukt viktiga matcher!! Så fan om jag blir sjuk :s Först mot Rotan sen mot Bele!!
Taggad!
Aja, idag har det ju inte hänt så mycket, var i skolan längsta dagen ever! 08.30-15.30 !
Först gick jag & Demi till centrum men då hade jag tydligen tappat min 100 lapp... Så då gick vi tillbaks t skolan och då hittade vi den i datasalen! ;)
Sen tog vi tåget t centralen och där gick vi runt och chilla sen tog vi tunnelbanan t odis, då gick vi och chilla sen åkte vi tillbaks till centralen. Sen tog vi tåget hem, som det var cok mycket folk på ! Fyfan och Demi ba: Jag får ångest, det är så varmt! HAHA, de var sjukt kul.. Sen tog vi bussen hem. När jag kom hem käkade jag middag.. Nu sitter jag här vid datan och som sagt så mår jag inte bra! Fan asså....
Får väl se ifall om jag går till skolan imorgon... :/
Aja, vi hörs väl imorgon !

igår.

min cp mobil..

Demi,jag & Amanda <3

Demi,jag & Manda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela