Mys fredag med Ida,Tove & Tuva!

Publicerad 2010-11-13 23:05:09 i

Hej solstrålar! Jag ska nu blogga om igår!
Jag gick till skolan med Demi och vi hade No,lunch,matte & slöjd..
Sen gick jag,ida,tove&tuva till parkeringen i centrum och där var deras mamma då åkte vi till tumba (filmkedjan) och hyrde 2 filmer ''Skin Walkers'' & ''The Unborn'' sen åkte vi hem till dom och käkade middag, sen tittade vi på film och hade myyys!
Haha sen gick vi upp t Ida's rum och satte på datan och gick in på omegle eller ngt sånt och visade oss för flera personer . åååh vi chattade med en skit söt kille från madagaskar!!! Fan va söt han va!!!!!!
Sen gick vi och la oss vid typ halv 3 för sebbe ringde..
Sen vaknade jag vid halv elva då fixade jag mig och sånt och sen somna ida om då smög jag där ifrån.. :P
Så vid 11.20 kom pappa och hämtade mig, sen hade vi innebandy match Tullinge-Örby!
Efter matchen åkte jag hem och då gjorde jag inte så mycket, kollade på tv & käkade middag sen hoppade jag in i duschen!
Sen kom mamma & emma hem då beställde vi kläder från h&m sen gick jag upp på mitt rum nu sitter jag här och tittar på sex and the city 2 !!! cok bra! :D
Juste, idag har jag tittat på finalen i svenska cupen bajen förlora med 1-0 över Helsingborg.. :(
Grät efter matchen, buhuhu :(
Men dom kom iaf 2a i svenska cupen! Vilket inte aik eller djurgården gjorde såååååå.. HAHA !
Nu sitter jag här och leker med min tändare och tittar på film och är faktiskt ganska trött.. ska nog gå och lägga mig, imorgon har jag match igen... Mot huddinge, den vinner vi ;)
Puss!

jag

Ida's snygga nyckel !

jag

Tove & Tuva! :)

Så söta!

Tuva & Tove ! <3

Ida! <3

Ida! :)

Sötis!

Sötis tooove! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela