NAME !

Publicerad 2010-11-02 21:40:18 i

Tja! Idag vaknade jag 10 då klädde jag på mig snabbt sen åkte vi till Tumba. Och lämnade Emma hos min moster +3 kusiner! Och då var vi där i ungefär en kvart, sen åkte vi hem. Då käkade jag och pappa. Sen åkte pappa till jobbet! ;) Så jag var ensam hemma!!! Höhö, jag har inte gjort något speciellt, sen kom Emma hem, en timme efter kom mamma hem, då hade hon kläder med sig så jag fick tre tröjor! En långärmad & 2 linnen !
Nu sitter jag och smsar med världens hetaste! (a) RARW! Och tittar på Deppan , men har missat en halvtimme, sså jag måste se på 5 play..
Imorgon ska jag hem till min moster +3 kusiner Gustaf,Tuva & Nora! Ska färga håret ;)
Puss på rooompaaah ! (a) !

Grym låt!

Innebandyboooll ! :D

Name ! Name ska bli mitt ord! Fan den som tar mitt ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela