tjaaa

Publicerad 2010-05-02 21:59:06 i

tjatja ! idag vaknade jag .. hmm venne men typ 7 :o min kusin väckte mig då:p
haha mmen sän somna jag om te typ halv 9 då gick ja ner å åt, sen lite tv.. sen bråttom !!!!!! :D
haha blev klar vid 10 å då skjusa pappa mej ner te träggan å sän åkte jag med Sandra,Julia & Erika till Länna :)
haha jag å Sandra börja asss garva för en sak :p
först med en låt , :D:D:Dhahahahahah
sen med en ''tandborste''
hahahhaahahahahaahahahahahahha
aja sän jobbade vi ;)
sen åt vi mat
å sen fick vi efterrätt ;)
en bulle elr ngt annat :o
haha
aja
sän så 
åkte jag hem med Sandra,Zäta & Denise :D
och vi garva åt några saker :D:D ´hahahahaha
men sän så åkte jag , zäta & denise hem till mej då bytte jag om till tränings kläder :D
sän så skjusade pappa oss till Denise :D
och dära bytte Denise & Zäta om :p
sän kom Sandra dit :) <3
och sän snackade vi om några saker.. ( NÅGRA SAKER )
men sän så gick vi å mötte Amanda :D <3
sän så gick vi till tullinge hallen å dära hade vi träning -.-'
men sän kom Amanda på en jääätte bra ide om en present som vi ska göra te Sandra :D
haha
aja äsn kom pappa å hämtade mig :))
och när jag kom hem så åt jag ;)
sän duschade jag
å sän WIPEOUT
och nu ballar av stål :D:D <33
bilder från idag :

haha en röd telefon-jack bil :D

Olivia & Sandra <3

Saga <3

Zäta & Julia <3

jag & Denise :D <3

Elin A , Saga , Denise , Zäta & Stina ;) <3

Denise , Zäta & Stina :) <3

Denise <33


Denise <33

Sandra & Denise <33

me :)



kissandhugs :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela