tisdag

Publicerad 2010-05-04 22:41:19 i

hejhej pallar nte berätta om imorse.. haha men tog bussen till skolan
först hade vi so , språk , so , lunch , elevensval
sän tog jag bussen hem sän tröck ja i mig en macka sän gick ja ut till bussen å på bussen mötte jag Denise , Amanda & Johannes :)
Johannes gick av vid tullinge station , men vi andra fortsatte till tumba station då gick vi till swedbank vi mötte amandas mamma dära å skulle hon typ få ett bankomatkort (y) <3
haha sän gick vi till donken å käkade en muffin.. :p
sän mötte vi ett äkta tumba gäng , asså ! haha alla små barn från kassmyra:p
(killar)
aja sän får ja inte säga mera, för lilla söta Sandra kanske läser min blogg då får ja problem ! eftersom att hon fyller år imorn , då måste alla gratta henne ! :D
vi köpte iaf presenter te henne :D
haha sän tog vi bussen hem :D jag & denise åkte hem till denise å amanda åkte hem till sej ! :p
denise käkde å sän kom Robin ( hennes pojkvän ) & Robban Mackay..
och vi gjorde typ inget , satt ba i denise rum å lyssna på musik å garva:P
sän tog jag bussen hem och när jag kom hem så tittade jag på bajen på tv :p fan asså dom vann me 3-0 :D:D:D:D:D:D:D:D:D:d:D:D sååå fucking bäst !
haha första målet gjorde Linus Hallenius :D andra Sebastian Castro-Tello :D tredje min favorit ! SIMON HELG !!!! :D <33333333
haha sän gick ja upp och tittade på Desprete housewifes å sän cougor town ( stavning ) och nu tittar jag på christine :))
men nu får ni några bilder:

me

maja :p

tillaa & majjaa :p

amandas mat.. xd

denise :p

jag :p

denise & jag :p

ida,demi,frida & yusra :)



kissandhugs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela