hej :@

Publicerad 2010-05-01 20:13:50 i

idag vaknade jag typ nio , elr kvart över då gick ja ner å åt frulle sän gick ja upp å sminka mig å klädde på mej ;*
sän skjusa pappa mig ner till Träggan å dära samlades vi sän åkte jag med Sandra till Länna
och dära jobbade vi -.-'
haha bilder kommer längre ner.. :D
menmen sän så va vi där till 18.15, sen fick jag skjus hem av Sandra :D
när jag kom hem så åt jag å sän tv.n och nu sitter jag å kollar på film med kusin Nike :) <3
rubriken säger ju allt : :@ : åååå !  jag e jäätte arg !
SÄMSTA VALBORG NÅGONSIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@
jag va tvungen å gå på 40-års fest ! som söög b*lle
åååååh :@ jag ville ju vara med min vänner ! jävla f*tta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
h*ra,k*k,f*tta,bajs,kiss,k*kf*tta,mansh*ra,helvete!
! ursäkta språket ! 
aja !

kusin ^^ <3

CP

jessika på jobbet :D<3

Sandra på jobbet :D <3

Olivia på jobbet :D <3

Sandra på jobbet :D<3

me

me

haha en bild på jobbet :D

maria på jobbet :D <3




KissAnDhugs , fuck valborg ! -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela