alexandra syster!

Publicerad 2010-05-12 22:01:40 i


alexandra sundin!
jag älskar dej gumman!
jag kommer ihåg när vi träffades å började umgås de va i fyran/femman?
då va vi med varandra nästan varje dag!
och vi hade great fun! <3
vi hoppade studsmatta va me pellebergs lilla syster:)
vi filmade , satt vid datan och tog bilder! vi gjorde helt enkelt en massa skit
och sän när vi kom till sexan då va vi nästan aldrig me varandra, de hände en massa skit , vi va osynliga för varandra !
vi gled isär! något kom imellan oss!
kommer ihåg också när vi va på ditt land !
fiifaan! de va så jävla najjs! vi gick till stranden och bara gick.. <3
sän gick vi ut på kvällen och fiskade ! <3
det var mysigt och när vi va på väg till huset så hörde vi några ha fest! (y)
kommer aldrig glömma alla minnen med dej !
du är mitt allt och de kommer du alltid att vara!
när vi är 90år , alexandra då måste vi ställa oss på TULLINGE STATION och hoppa när tåget kommer! så att vi dör tillsammans ! <3
och jag VET att du och jag kommer alltid ha varandras nummer! <3
d u o c h j a g k o m m e r a l l t i d h a k o n t a k t !
de vet jag bara! <3
men somsagt! de jag vill säga dej e att:
Jag älskar dej gumman , så mycket att det inte ens skulle gå och skriva ner!
alexandra''inget mellannamn'' sundin ! <3




Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2010-05-13 10:26:51

haha gumman, du e ju bara för gullig!

Älskar dej

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela