tråkiga tisdag! TT

Publicerad 2010-06-08 18:53:43 i

hej!
idag vaknade jag typ sju då åt jag frulle, sen gick jag upp, satte på datan , sminkade mej , klädde på mej..
sen gick jag ut å vänta på jessika i typ 10 min.. menmen
sen kom hon då gick vi till skolan,
först hade vi SO
sen språk.. ( spanska )
sen skulle vi ha SO igen , men då sa våran lärare att vi kunde börja gå till brantan.
då gjorde vi de..
När vi kom dit satt vi på läktaren..
Sen fick vi korv
* KöRV de e bröh för mögen de.. de hör ja hört! (:
haha ;) hitta på den , visst e ja duktig? (a)
sen tittade vi på när 9orna mötte lärarna 
(killar)
Då vann lärarna
sen vare 9orna mot lärarna
(tjejer)
venne vilka som vann.. O.o
sen skulle jag åka hem , men då gick ja nånstans.. :o
sen åkte jag hem,
när jag kom hem satte ja mej i soffan!! (:
nu får ni förihelvete bilder!!!!!

Ida Melbi! (:




pusspuss! (:


juste
Imorgon ska jag å Matilda Nilsson till GRÖNAN !!!!!!!!!!!!! :D
första gången iår! ;)



Aja bloggar kanske imorgon när jag kommer hem.
Då kanske det blir MÅNGA bilder! ;)
puss på din egna lilla rumpa! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela