onsdag & torsdag...

Publicerad 2010-06-03 23:21:08 i

onsdag:
skola -.-'
sän åkte jag å jessika till karlaplan där träffa vi hennes pappa! ;)
sän åkte vi te centralen å mötte maria :)
då gick vi till drottning gatan och kollade lite.. köpte en klänning för 299:-
och en rosett 40:-
sän gick vi å leta efter ngt.. sän gick vi å käka sän åkte vi hem ;)
bilder:

me

naaw, va fint ja ritar dåå.. ;)

torsdag:
skola -.-'
när jag kom hem pluggade jag lite so.. eftersom att det är prov imorgon!
Sän bytte jag om, gick till min gudfar å hämtade säsongskort & biljett till nästa match!
då gick ja hem å träffade pappa satt å kollade lite på tv sän åkte vi till globen cityyyy :))
sän gick vi kolla på skor , så köpte ett par, blommiga ballerina på din sko ;)
249:-
sän gick ja å pappa å åt , sist han åt där blev han hotat me pistol ! :p
haha
så han visade vart dom hade suttit å sånt!
:))
sän åt vi å sän gick vi dit , men vi gick förbi en bajen affär  då såg jag en halsduk som jag ville ha då köpte vi självklart den!!!!!!!!!!!
skit snygg! ;) me like :*
sän gick vi in å satte oss å glodde på matchen, fick nämligen reda på att Elin & Alexandra va där , dom satt mittemot på vip-läkaren ;)
så såg dom..
men sän när de va halva gick vi ner å köpte dricka sän när jag skulle gå upp igen så smsade jag alexandra å bad henne titta dit mot trappen , så hon såg mej också ;)
haha
sän så i slutet fick hammarbys tränare spela Jesper.
hahaha
de va ingen serie match!
utan en cup
svenska cupen då mötte dom ett allsvenskt lag , som spelar i allsvenskan ! :p
trelleborg..
de ända jag säger till nummer 21 i trellborg är:
satelit , satelit wooooh , som en satelit högt upp i de blå..
haha ni undrar säkert varför,
kolla han fick frispark ganska när målet då sköt han assss högt över!
så då börja alla sjunga satelit :p ^^
haha å självklart vann bajen , för att ja va där!
3-1  :)
simon helg x2
sebastian x1
<33333333
aja nu ska jag sova!
( med min halsdukkkkkkkk ) !! :D
bildeR:

så nice så nice :)
fotot är taget av min pappa å hans x10 :D




godnatt! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela