Onsdag & Torsdag

Publicerad 2010-06-10 23:46:55 i

Onsdag:
Vaknade ungefär vid halv sju eller ngt sånt , då gick ja ner å käka frulle sen sminka ja mej å sånt..
Sen plattade jag håret, och sen gick jag ut å skulle möta Maja & matilda men jag glömde min mat hemma, så sprang upp å hämta den.. Sen gick vi till station.. och sen åkte vi tåg :D
haha vi typ hade som en liten ''samling'' utanför NAUTISKA :D
då gick jag med Amanda , man skulle typ leta efter svar, på ngr frågor :s aja..
sen träffade vi Nicklas & Oscar, då gick vi me dom töntarna, haha skoja :p
men sen stannade vi vid en trappa å såg ut som värsta uteliggarna :o
haha
dom satt å käka , men inte jag:p för jag var inte hungrig ;)
iaf, sen fortsatte vi.. men sen så blev klockan typ 12 då gick vi in i en grotta typ:p haha
Sen kom vi till ett ''lekställe'' ;o
där satt vi å typ gunga på hästar:p
hahahahhaha
aja , sen gick vi nånstans där de fans fler hästar å två hundburar, då fans de hundmaskar till.. å nedanför hade dom som typ nån runda, (främade människor) så vi kastade ner dom där hundmaskarna :p hahahahahahahahahahahah
eller inte jag.. det var Ida M & Jocke :p
haha sen sa dom typ: Hallå, lägg av där uppe!
då börja vi assss garva å sprang där ifrån ^^
sen så gick vi bara.. sen hade vi samling..
Sen gick jag & Matilda till färjan, men de va fett mke folk :o så vi pallade inte vänta, så vi giiiick o; <3
hhahha
men min fader fick guida oss lite på vägen :P
sen kom vi tillslut dit ! då hade jag köat på fel kö -.-'
men inte matilda, hon köade rätt.. Fick även mitt guldkort :D:D:D:D:D
höhö, men sen gick vi in å de va tjockt me folk :o
haha men de första jag å tillaa köade till de va jetline ! :)
vi satt längst bak å skrek som fan! :o
hahahahahah
sen gick vi runt lite, åkte lyktan ..
sen när vi skulle åka vilda musen satt de typ nån konstig person framför oss.. ( jag menar verkligen konstig! )
haha
men ja å tillaa garvade iaf, sen när vi skulle ta de dära fotot ville vi verkligen inte vara med på de, så båda vi duckade .p
mohhahahahahahah
sen gick vi typ till jetline,
sen mötte vi jessika,maria & alexandra
tillaa, alexandraa & mariaa gick i spökhuset
jag & jessika vågade inte så vi gick till jetline, snacka om att det stod sköna människor bakom oss.
Hej! Skulle ni vilja ha lite ludd?
hahahahahahahahahhahaahahhhahahahahahahahahaha xd
sen åkte vi längsbak ;p
sjukt kul!
sen gick vi å åkte lilla fritt fall.. :p skrek som fan!
sen kom dóm andra girlsen då gick alexandra hem <3
och vi andra fortsatte å åka ;)
sen käkade vi :)
aja, nu ska jag berätta allt som jag åkte
Jetline
Kvasten
Kärlekstunneln
Vilda Musen
Lilla frittfall
Lyktan
Lustiga Huset
Blå tåget
asså shit , de va fett läskigt att åka jetline & vilda musen . för de kändes som att dom skulle åka av :s
fyfan!
haha juste när ja å jessika åkte jetline så börja båda att böla, så satt de några killar två snäpp bakom oss å de va dom killarna ja å jessika träffade när dom andra gick i spökhu.... haha han ba: titta, dom bölar.. blablabla :p
hahahahaha ;d
juste sen tävlade vi i lustiga huset, jag vann , så klart ;) <3
haha men sen åkte vi typ hem å när jag kom hem tvättade jag bort sminket, å somnade! :p
va sjukt trött! :p
bilder:

osminkad!

me

Amanda,Oscar & Hummer :) <3

Oscar leker & hummer tror typ att han flyger :P ^^ <3

min fina hatt :D (y)



Torsdag:
vaknade 07.20 hade ass bråttom! ;s
så sminkade mej, satte upp håret, klädde på mej & käkade frulle, blev klar till tio i ;)
då gick ja ut å mötte maria sen gick vi till skolan
först hade vi matte, eller a, vi städade skåpen :))
-.-'
sen hade vi no , fick reda va vi fick på provet -.-'
SEn var VI tvunga att städa hennes klassrum :o
haha
men sen hade vi spanska
sen hade vi lunch blev ngt äckligt!
sen hade vi pilen eller svenska man skulle göra ngt spel å sen spela de ;o <3
sen gick vi upp till eklids fotbollsplan där värmde dom upp som skulle springa staffeten :p
å sen tittade vi på den, vi förlora hela skiten :o
men jag var inte med å sprang, fett pinsamt! :o
Sen gick ja hem å sen tittade jag på tv sen vare dags för träning,
haha shiiiet! ni skulle ha sett!
pojkar 97 spelar brevid oss, å dom hade bara gula västar så några utav killarna fick ha gula västar å några hade vanliga t-shirts å tre tog av sej sina tröjor :D MJAU ! :) <333333333333333333333333333333333333
de va jonthe, nån annan & mommo
Sen åkte ja hem.. juste idag e ja & jessika shit hesa :p
hahahah
å nu sitter jag här vid datan testar mina nya skor, så att jag kan andvända dom :o
haha men nu ska ni få typ en bild:

tillaa somnade typ i sitt skåp, :p <3




puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela