Match!

Publicerad 2010-06-06 00:07:18 i

hejhej, idag vakna jag.. hmm.. jag vet inte, men tidigt!
då fixade jag mej å sånt..
sen gick jag å pappa till brantan
där bytte jag om å sånt , sen vare dags för match
Tullinge VS Järla
3-1
:D:D:D
men fifan!
Johanna blev typ fäld av någon så hon flög till kina typ..
eller inte till kina men hon flög å sän låg hon där å skrek..
USCH! jag blev jäääääääätte rädd! :s
:( :( :(
fan om du har brutit knät!
fan fan fan!
snart ska vi ju till aros cupen i västerås, de e inte långt kvar :s
Johanna Sundberg MÅSTE bli bättre!!!!
sen åkte jag hem
och jag orkade verkligen inte åka å jobba me innebandyn, så de får bli imorgon istället!
så jag stanade hemma!
jag somnade när pappa åkte !
BÅDA MINA PÄRON HAR VARIT PÅ GRÖNAN :@
MEN INTE JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mamma va där för några dagar sen..
pappa e där nu!
-.-'
aja
sän kollade vi på sommarkrysset
och sen kollade jag å mamma på en film
nu sitter jag här , inte trött!
ska tvätta bort sminket snart å sätta på en film!
tror att de blir Eurotrip! :)
Men juste!

vill gratta mina kära päron!
dom träffades för 17år sedan, så grattis !







Hejdå! Hörs imorgon!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela