mår sämst..

Publicerad 2010-06-28 22:00:47 i

hejhej, idag somnade jag typ vid nio..
då sov jag till tolv..
Sen fixade jag mig å allting.. käkade lite..
Sen gick jag till Maria.
Då gick vi hem till mig å hämtade mina saker.. (pengar)
Sen gick vi ner till tåget.. haha fuck off. ja ramlade.. hahahahhahhah vid bilvägen.. :o
sen tog vi iaf tåget till huddinge.. där mötte vi jessika
hon hade varit på sjukan..
Hon hade krossat sin hand i glas.. så de behövdes sy.. :(
sen åkte vi iaf te centralen å där gick vi till gina :D
Så köpte ja en tröja ( amerkansk baceboll tröja )
sen gick vi ba runt.. gick in på hm
sen gick vi till donken! hahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahaha
shit! de va killar=bla**ar) dom satt å typ stirra på oss..
de såg ut som om en satt å njöt när han glodde på oss.. ( pedofiler )
hahah, sen när dom skulle gå .. så gick dom förbi fönstret då typ vinka dom å allting! USCH!
Sen när vi gick te tåget så vare fett kul! :P
eller när vi satt på tåget.. så vare ngr som sprang.. killar som känner tullinge killar..
Dom här killarna kände Felle,Henke,Matte& sunken
De var typ Elias Dahl & Fredrik Holmgren..
Hahha, f kom dit där vi satt å ba: Här tycker ja att vi ska ståå..!
så stod han där å ba stirra på mg
men ja titta ut genom fönstret å allting! :)
hahaha han var iaf assss gullig (:
men sen blev dom ju lite töntiga .)
dom gick också av i tullinge..
dom skulle te stendal ..
aja sen gjorde vi typ inget.. ja käkade middag.
asså seriöst! måste de va varmt! eller asså de e ju skönt! men så jävla dåligt att man måste dricka!
just nu har ja assss ont i huvet & mår skit illa! -.-
mår inte bra!
mår sämst
juste
brasilien spelar mot chile!
2-0 till brasilien:D

3-0 nu :D
:D :D :D :D :D :D :D
heja brazil :D


aja nu håller ja å henric sundlöf ,hahahahah vi kör de hära Sanning/konka :p
fett kuuul.
nu får ni bilder

money

;)

mitt ben! ;S när ja ramla.. :s


(klicka på den) här e min trööja ;)



fett trött! ska sova nu! eller efter matchen,



kyss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela