________________________________________________________________

Publicerad 2010-06-26 16:13:30 i

hejsan , idag vaknade jag vid ett.. :o
Kom hem vid halv två igår.. bara de... :o
trodde att ja skulle va där längre... :s
men nej, de blev de itne .. :o
menmen.........................
Asså jag e jäätte trött..
Har redan ätit middag lix .. ? :o
knasigt!
åt middag men ingen frulle..
Juste idag så ska jag göra fruktsallad.. MUMS!
Ni får en bild sen , ofc! ;)
De blir Kiwi, Jordgubbisar , Melon & Glass :)
*yeah*
Menmen.. ni ska få några bilder från igår.. Tog bara på mig själv (egoist,i know!)
<3

me

Dom här kläderna hade ja på mig. :)

igår.. innan ja skulle gå.. (:

hahah fixade en bild ;)
I will always love NIGERIA !!!!!!!!!!! :D





puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela