yttligare en dag på brantan, fast den här gången kom det en ambulans!

Publicerad 2010-07-28 23:31:41 i

Tjenare, kom hem för typ en halvtimme sen..
Aja,
Idag tog jag och jessika bussen upp sen kom maria (asså t brantan)
sen va vi där lite, sen gick vi hem till jessika å hämtade pengar sen köpte vi monster!
haha sen tagga vi t brantan då kom mommo å dakke
då lira vi lite fotboll!
sen kom de två andra killar. venne namnen!
sen lira vi fotbollsmatch
sen börja två fajjjjjtas då stod vi å titta på !
omg! kurdar e galna! :S
Så en kille sparkar den andra så han gör illa sej så gick min granne fram te hnm å fråga va som hade hänt å sånt..:s
sen satte han sej ner då ringde mommo abolansen(stavning)
så då snacka dom, sen la han på (?) asså mommo
sen ringde dom upp.. 
dom i luren ba: vi måste kanske rönka(stavning) hnm..
mommo ba: måste ni runka honom? :o
hahahahahahahahahaha
Sen kom det en stor jävla abolans, som körde upp på planen, (brantan!)
då kollade dom på hans ben/fot
haha dakke å mommo ba: Hur känns det att känna? känns det skönt?
hahahaha
sen sa hon i abolansen typ.: det kanske måste rönkas..
mommo ba: måste ni runka? :o
hahaqhahahahahaeh
han som hade gjort illa sej han sa ingenting
men sen när hon börja känna på de så sa mommo aj? :o hahahahahahaha
omg!
sen en annan kille han börja kasta stenar på mig, asså han va typ pedofil fast i våran ålder ..
han ba: du e fett sexig..
sen sa han te maria: jag kan ligga överst om du vill..
USCH!
men kul vare iaf!
sen jaga hummer,hampus & maria något cp i skogen, hahahahahahah!
med pinnar typ :S
sen tagga vi där ifrån vi gick ner!
den där pedofilen sprang efter oss!
asså han va sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt äcklig!
han ba: varför ärru rädd?
ja ba: jag är inte rädd?
assssssså ussssssssssssch!
sen åkte vi hem å käkade
sen gick vi ut igen , då gick vi till centrum å köpte en till moooonster! :D
sen tagga vi ute, tog ngr bilder! sjukt nice vare!
sen mötte vi Denise,My & Sandra på bussen :)))
Aja nu får ni bilder!

asså min 20 lapp va typ fejjjjk!

jessika!

jag!

jessika!

hampus!

dakke

mommo

diako & nahom!

<3

ja,maria & jessika

OMG! titta på jessika&maria , ser ni va lika dom är på bilden? :o

twiiiiiiiiiins

FFH ( FinaFlickorHoppar! )

c000000l bild!



sådär, de va nästan alla bilder!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela