Grönan & Brantan!

Publicerad 2010-07-30 23:54:41 i

TjA!
Hoppas alla har det bra!
Kom hem för en stund sen..
idag vaknade jag vid tio eller innan typ halv, men iaf då käka ja frulle sen sminkade jag mig å sånt..
Sen kubba jag & maria till tåget!
Där nere stod jessika, då tog vi tåget till centralen å sen kollade vi runt lite, sen köpte maria två saker..
sen tog vi bussen till grönan.. då åket vi ngr saker sen vid typ fem.. eller ngt sånt mötte vi felix,matte,limpan & joel
då gick vi å åkte uppskjutet , sjuuukt nice.. men jag å maria skrek aas mke!
hahaha
sen åkte dom insane , hihi ja vågar inte åka den .. ^^
Sen åkte vi hem!
Eller vi gick till 7-eleven och köpte cafe cooler !!!!!! :D:D:D så jävla god! asså (y) för den!
sen tog vi tåget till flempan där mötte vi mommo,kille & kille..
Dom var vi med i typ hm.. ja vettefan! Sen tog vi 20 tåget hem! :)
och typ 20.10 hem,hem! :P
Sen tagga jag ut igen..
Juste fick ett par rosa fred parry skor utav morsan å två björn borg!
Sen åkte jag,jessika&maria t brantan, på bussen mötte vi felix,limpan& matte , höhöh
Sen kom alle&jullan t brantan, då lira vi fotboll sen kom typ ngr å då råka vi skjuta våran boll till dom..
så dom typ vägra ge tbx den! hahah
Aja sen tog vi 22:35 bussen till station och bussen hem gick 23:10 på bussen mötte vi sköna micha!
Men nu sitter jag bara hära! vettefan va ja ska göra, ja tror nog att jag sätter på någon film,men vet inte vilken!
love you / sara


Alle

Maria & Alle

Maria & Alle som gömmer sej bakom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela