15 dagar kvar.

Publicerad 2010-12-09 21:31:06 i

Tjena!
Idag orkar jag tyvärr inte blogga så mycket för jag är sur,arg & besviken. Men jag ska iallafall försöka mitt bästa!
Jag gick till skolan med Jessika först hade vi No,So,Matte,Lunch,Spanska(omprov..omprov) sen slutade vi. Då åkte jag till centralen med Jessika sen tog vi tunnelbanan till kungsan, där gick vi på en julmarknad. Sen gick vi in på NK och bara kikade lite, nice. Sen åkte vi till Sergelstorg, och där hittade vi dif-aik-hif ''stånd'' eller vad man säger.. Så vi tittade lite på kläder dära och sånt, sen tog vi tåget till Älvsjö och var typ där i 5min sen hoppade vi på tåget till Tullinge, då gick vi till solariumet och där var Fadime & Maria. Maria gick in och solade men vi andra satt utanför och väntade, sen väntade vi på Fadime. Men hon fick inte gå ut så då tog vi bussen hem. Jag & Maria var ute lite då, sen såg/hörde vi Chester & Gabbe då gick vi till dom men dom var så töntiga så dom sprang där ifrån. Haha.. Sen gick jag hem nu sitter jag här vid datan och ska snart se på julkalendern, 21.30 tänkte jag titta på den, alltså på datan.
Sitter och snackar med Mange på msn och nu vill han att jag ska skriva vad jag tycker om han.. Då gör jag väl det.. Han är så jävla grymt sexig och så jävla het och skit söt och snygg och snäll och vafan ska jag skriva(?)
Ni får ha det bra så hörs vi imorgon.
Puss!

Fadime

Jessika & jag

Haha Fadime tog fotot , hahahaha

Jag & Amanda

Jessika ''fjortisen'' Hedenskog!

Bara för att mitt öga är så fint! (a)

Haha tummen upp för Julmarknad!(Y)

Hihi !

Eld

Diggar denna mössa. Haha (Y)

Bara för att jag var så snäll mot Jessika och tog en bild på dif......

HAT till vänster !! Käärlek till höger!   (aik hif)

Muuums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela