17 dagar kvar!

Publicerad 2010-12-07 22:35:12 i

Tjatja!
Idag försov jag mig, vaknade åtta. Då sminkade jag mig och fixade mig och åt frukost. Sen gick jag till skolan på vägen mötte jag Maria,Fadime & Jessika. Då gick vi till syslöjden som Fadime hade. Då satt vi och snacka lite med henne och sånt. Sen hade vi lektion. Spanska,So. Sen var det lunch då gick jag,Maria & Jessika till La Serra och åt lunch där istället. Efter det gick vi till Marias syslöjd och var med på den. Efter det hade vi Engelska. Sen slutade vi, då gick jag,Jessika,Maria & Fadime till centrum och där gjorde vi inte så mycket.. Jag,Jessika & Maria tog bussen hem, eller jag & Jessika åkte hem till mig då satte jag på mig mera strumpor och bytte skor och kissade. Sen gick vi upp till Jessika, efter en stund kom Fadime då gick vi till Tullinge Gym, eller Thaiboxning och satt i ett omklädningsrum och plattade håret, sen gick vi ut där var Moa, Synne & Maria. Då satt vi typ och vänta på alla. Sen gick vi till bussen sen hoppade jag,Jessika,Maria,Moa,Synne,Fadime,Adam,Musse & Marcus på bussen och åkte till station.. Men Marcus fortsatte, då gick vi typ där och chillade sen tog vi bussen hem. När jag kom hem åt jag middag och sen pluggade jag/ städade. Nu sitter jag vid datan och bloggar och tittar på cougar town ska snart fixa mig till sängen.
Vi hörs!♥

Jessika,sötnos!

Jessika & ja. ♥

Blomma!

Blomma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela