18 dagar kvar!

Publicerad 2010-12-06 22:03:32 i

Hejsan alla!
Idag vaknade jag 07.30 så missade julkalendern. Men jag låg kvar i sängen till kvart i då började jag sminka mig och fixa mig och allting. Sen mötte jag Amanda 09.05 då gick vi till skolan. Först hade vi idrott sen svenska. Efter svenskan gick jag,Jessika,Maria & Fadime till centrum då gick vi in på filmkedjan haha, vi fick gratis chips en påse var. Sen åkte jag,Jessika & Maria till flempan och gick runt där och typ chillade! Sen träffade vi Mommo, fett läängesen...Då var vi typ lite med han och sånt. Sen kom Moa till flempan. Sen typ 14.55 hoppade vi på bussen och då åkte jag hem. När jag kom hem gick jag & mamma ner till morfar och tog hans bil till Hallunda, skulle på möte dära... Mötet var i ca 1 timme, efter det åkte vi och handla lite på willys. Sen åkte vi hem, då åt vi middag sen var jag tvungen och plugga har omprov...omprov på torsdag i spanska! Så jag fick inte gå ut ikväll. Men sen gick jag upp på mitt rum och nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik och bloggar. Imorgon måste jag hem och plugga.. Plugga plugga plugga hela tiden..
Men vi får höras imorgon, puss!♥

Amanda. :d

Maria. :d

Maja. :d

Jessika. :d

jag är käär

Jesper. :d

Tilla. :d

Jack. :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela