Fredag.

Publicerad 2010-12-17 22:59:36 i

Godkväll kära blogg-läsare!
Idag vaknade jag 8.15 då hade jag ju självklart brottom, så jag sminkade mig och plattade sedan håret. Efter det tog jag 2 mandariner som blev min frukost. Sen mötte jag Maria då tog vi bussen till skolan, Jessika hoppade också på bussen. Då gick vi till gympasalen där skulle alla samlas och lämna in julklappar. Sen dansade vi runt granen och massa, kommer verkligen sakna min kära klass när jag byter skola, ni betyder så jävla mycket för mig, älskar er alla. Efter vi hade dansat runt granen körde vi en julklapps-lek haha det var faktiskt ganska kul. Jag vann tre saker en mjölk choklad, en kortlek & svartepetter. Sen hade vi grupp foto. Sen gick vi ner till lunchen och åt efter det skulle vi bara säga hejdå med istället fick vi vara kvar i skolan inlåsta i klassrummet i 2timmar. Nu ska jag berätta varför. När vi var uppe i gympasalen så försvann en kexchoklad så då var vi tvunga och prata en och en med lärarna två gånger.. Vi fick inte ens ha fönstret öppet fast hela 7an var i ett litet klass rum. Sen var det några som tänkte gå ner för brandtrappan och gå till rektorn fast sen kom Tobbe in, och då ringde någon Tobbe som satt i personalrummet och sa ''Era 7or är ute och springer upp&ner för trappan''. Då blev Tobbe skit arg. Sen efter 2timmar typ fick vi äntligen gå.. Då gick jag & Jessika till bussen och tog den hem med Micha. Sen vid 15.50 mötte jag Jessika då gick vi ner till centrum och köpte en PK sen några tuggummin, sen gick vi till 721 och tog den till Formarvägen och därifrån gick vi till Krokvägen och väntade på bussen sen åkte vi till Brantan och där gick vi in i hockeyhallen sen tog vi bussen till Riksten och sen gick vi av den och satte oss nånstans sen tog vi 721 till station. Där mötte vi Jessikas pappa som gav henne pengar så hon kunde köpa mat. Sen gick vi hem, när jag kom hem hände det inte så mycket.
Imorgon är det fotbollscup i Tumba, jätte kul.. Är inte alls taggad har inte tränat fotboll på 1månad, får väl se hur det går då...
PUSS!

Julegranen och paketen.

Gulligt.

Coola gänget...

Grabbar trycker i sig godis.

Älskar er, underbara klass!

Ni kommer ALLTID finnas i mitt hjärta, älskar er!♥

HAHA stämmer bra!

Hammarby är det bästa laget!♥
/Sara Bajaren Johansson

Jag & Jessika. <3

Ily<3

Måste ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela