FREDAG.

Publicerad 2010-12-05 20:32:20 i

Idag vaknade jag 7.10 och tittade på julkalendern sen fixade jag mig och allting..
Sen mötte jag & jessika linnea på bussen och då väntade vi en halvtimme på fucking bussen...Sen kom vi t skolan.. Då hade vi No,lunch,matte& slöjd.. Efter det gick jag med Jessika t pizzan sen mötte vi Moa & Maria där, sen 14.44 typ då sprang jag till bussen och tog den hem till Denise. Där va Denise,Alexandra,Amanda & Sandra, sen skjusade Denise mamma oss till Huddinge där skulle vi gå och dela ut några papper i brevlådor. Sen tog vi tåget hem. Sen mötte vi Mange & Oscar... Sen tog vi 713 hem.. Jag hoppade av vid mig, då packade jag min väska och käkade sen 18.50 tog jag 723 till Sandra. Haha det var skit kul för jag stod utanför deras dörr och plingade på deras plinga som var sönder.. Sen skickade jag ett sms till Sandra. ''Varför öppnar ingen?'' Haha sen kom hon och öppnade, hahah! Sen efter en stund kom Denise, sen var vi hos Sandra lite och satt vid datan och allting, sen klädde vi på oss massa kläder och allting.. Sen gick vi och mötte Amanda! Efter det gick vi till kyrkobacken(?) där mötte vi Anthon,Gabbe,Andreas,Lucas & Chester. Då åkte vi lite pulka och sånt.. Sen vid 21:50 gick vi till Sandra och då satt vi i Sandras kök och drack varm choklad och åt mackor! Så mysigt... Vi satt och pratade jätte länge, det var nice! Sen gick vi in till Sandras rum och la oss i sängen och somnade...
Puss!

Jessika & jag

Sandra-fuck you! :D

mitt öga!

Denise the fjortis! ;)

jag & Sandra! :)

When shopping feels so good, who needs a man!

FIN!

Mums !

Mysigt!

Fin!

Fin!

Fin!

Amanda somnade på bordet,haha!

jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela