2 dagar kvar!

Publicerad 2010-08-04 19:51:27 i

Igår gick jag och la mig vid 06:00 , kan fan inte sova!!
Vaknade vid tre då satt jag på datan och satt vid den sen ringde pappa och sa att jag skulle byta om, då gjorde jag det!
Sen vid fyra eller halv fem åkte vi till brantan. Jag och pappa sprang ett spår, sen gick vi till bilen då åkte vi till stallet och hämtade Emma & Alexandra. Har aldrig träffat Alexandra förut, fan vilken gullig tjej!
Sen åkte vi och hämtade mamma i tumba sen åkte vi till willys men jag,Alexandra & Emma gick in på donken och käkade!
Mamma & pappa gick in på willys och handlade.
Sen när vi var klara så skjusade vi hem Alexandra, fint hus!
Sen åkte vi hem!
Och nu sitter jag här och lyssnar på spotify!
Juste! 2 dagar kvar på frågestunden! bläddra lite neråt så ser ni den, ställ gärna några frågor!


Hahah, datan på media markt, folk läser min blogg tydligen

<3

jag igår natt , pallar inte vända på den, ni får väl tydligen vänta på skallen !



kyss :*

Kommentarer

Postat av: ellie m

Publicerad 2010-08-04 20:32:18

veckans blogg tävling börjar nu hos elliestaffs (a) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela