GRYMT KUL HEMMA HOS FOWLER! :D

Publicerad 2010-08-01 15:19:38 i

Tja! Asså jag hade grymt kul igår! (y)
Kom hem vid 04:10 och då var jag trött! Så jag tvättade bort sminket å sen gick ja bara å la mig!
Men aja, nu ska jag berätta vad vi gjorde..
Jag tog bussen dit, då kom pappa å mötte mig.. sen när jag kom dit så körde vi fotboll, de va aas nice,
men sän körde vi klockan(kickar) och då kom Johanna & Emma (hennes lillasyster) haha Johanna vann!
Sen snackade vi lite och drack, haha sen frågade sanna(min tränare) Har du hittat killen från Västerås?
Haha hon blev fett förvånad när jag sa ja :P haha
hon ba: vaa? allvaligt?
Haha sen åt vi middag det var gott! Sen gick vi ut!!
Aas nice , haha men jag gick å fråga hela tiden: vem bor där? vem bor där? hihi ^^
sen gick vi förbi brantan då såg jag huummer ;)
Sen gick vi in, då fick jag se i kunskapskolkatalog, sarah klippte ut nån till mig!:D
Sen gick vi till Becca och hämtade vattenpipa & tobak så alla vuxna rökte vattenpipa och badade ute..
..Medans vi barn gick in å kollade på AFV och andra roliga saker på youtube! haha
Sen snackade vi, haha sen dansade jag å becca tango(balett) hahah å sen släckte becca lampan å jag är mörkrädd så hon skrämde mig :(
Sen gick Sarah & Johanna ut å badade då satt jag och becca vid datan :D
Sen kom Sarah & Johanna in , då satt vi lite vid datan sen skulle jag gå hem..
Så vi gick hem , å då hade solen börjat gått upp!
Men det var grymt kul! kan säga vilka vi var:
Åsa,Michael,Sanna,Fredrik,Mamma,Pappa,Carina,Mattias,Sarah,James,Lovisa,Becca,Petrus,Jag,Johanna& Emma
Puss!

Bjuder på en bild när jag satt å vänta på thaaa buss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela